BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

heyyy...... =))

tq sudi jenguk2.. (o^.^0).......

Thursday, November 25, 2010

saje2.... zaman gile aku.... cinta monyetku bermula ketika umurku 16 thn... =))

sawaddikha...... =))

aku bru lpas tngok wall die kat pesbuk.... tetibe aku tringat kat die.... aku rase mostly dak samura tawu sape yg aku maksodkan  bile korang bace tajok kat ats tuh.... kalo korang rase aku gatal..... gedikkkkk..... silakan....hahaha.... ^.^ aku x kesah... tp bnyak yg aku blaja drp bnda ni..... sbelom tu aku nak mnx maap kat sesape yg terase bile bace ape yg aku taip neh..... aku juzz suke2... ikhlas dr hati aku... tade niat dlm hati aku nak tarik phatian sesaper...seme yg aku tulis ni adalah semua bnda yg btol2 tejadi lam idop aku..................... first tyme in my life........... =))))

suasana tyme daftar tu mmg berangin kencang... seksi abes aku tyme tuh... haiyaaaaa... tp kna cool beb...!!! control3x!!!! sbb aku ternmpak seseorang.......................................... senior..... pengawas..... bercemin mate......  leka aku tngok die tyme tuh....... bagaikan dirasuk hantuuuu..... aku ckp kat mak aku.. "mak.... adik mmg serius nak skolah sini!!!! " aku ingt lagi... kakak aku cubit aku.... "aikkk?? ko ni dah knape???" ... haishhhhh!! diamlahhhhh.... sebokk jep...aku tnga bebunge2 neh.. =))

tp kan.. untuk pengetahuan korang.... KITORANG JUZ SBAGAI SENIOR & JUNIOR!! AKU PON JUZ MINAT DIE JEP....HARAP MAKLOM... =))

senang cite la kan... meh aku listkan seme keje gilerrr  yg aku da pnah wat.. >>>>>>>>

1) aku masok coral speaking semate2 nak tengok die slaloo..wlopon kna praktis hari2... tp aku sngopp =))

2) aku jadik dak props untuk sketsa kemerdekaan semate2 nak jumpe die slaloo.....wlopon kitorang kene maki hamun ngan senior laen.... =))

3) sanngop pegi audition syair!! fazreennn da gile!!!!!!!!!! suare da la cam @#$%&*..... =p =))

4) aku sanggop duty lebih mase untuk biro mknan (bimak) semate2 ley tngok die slaloo.... =))

5) tyme high table kat dwan mkn aku sngop duty serve vip  wlopon mgigil2 aku tuang air kat vip sbb tu je pluang aku ley tngok die dr dpn.... =))

6) aku hantar dedication kat die... aku ingt lagi... ktas tu kaler kuning.... aku tulis cantik2 kat ktas tuh..aku ckp gud lak spm... =))

7) aku bg die burfday card tyme besdayy die... kad tu aku buat sndiri.... btungkus lumus aku siapkan kad tu.. =))

8) aku amek gmba parti dom die drp kwn aku.... comel sngt tyme die maen pijak2 belon.... hihihi =))

9) aku amek gmba die from frenster die.. msok lam pendrive aku...  erkkkkk!!!!! =))

10) skodeng die hari2 dr klas aku..... saje ilangkan tensenn... lalalalalalalala.... =))

11) stiap kali abes wktu skolah... aku takkan trus msok dorm... sbb aku akan tnggu kat beranda dorm aku tunggu die laluuu kat susur gajah... pastu bru aku msok dom.... mr A.. prasan x?? hehehe.. =))

12) aku sediakan satu buku khas untuk die... mcm diari la... dlm buku tuh seme aku tlis psal die... =))

13) aku sanggop balek lewat sehari smate2 nak duty bimak tyme hari solat hajat..... nak tngok mr A wat kali terakhir... tyme tu aku duty sendukkan sayur tempe kat lam pinggan... mr A dtng... aku sendokkan die.. pastu die kate "nak lagiiiii....... " OMG!!!!! pastu aku ckp kat die gud luck spm....mr A ckp "terima kasih...".... siyessly..... aku menangis tyme tuh........ hari terakhir baru aku ade kberanian....... =))

14) las day aku jd jr sbelom balek... aku pegi koop.... aku mnx kad raye klas die yg akak koop tuh gantong.. aku nak kad tuh sbb kat kad tuh ade sign mr A... aku ptong... aku tmpal lam diari.... =))

15) aku dtng klas die tyme fes day aku daftar msok fom 5.. tyme tu mr A da abes spm... sedeyhh da taley tngok die lg... tp aku tejumpe gmbar mr A ats meja die... wlopon gmba fotostet... aku amik gmba tuh then aku tmpal lam diari... so sorry mr A .... =))

16) bile aku tawu klas aku pkai skirting meja klas mr A.... ake berebot cari skirting yg mr A pnah pkai.... aku jumpe.... kat skirting tu ade tulis name registered die... aku pkai smpai abes spm.... =))

17) ade bdak dorm cucikan 3 keping gamba mr A untuk aku.... aku tido kat bhagian bwah katil double decker... so aku ley tmpal gambar mr A kat katil.... abes katil aku conteng.... seme name mr A.. =))

18) fes tyme borak ngan die tyme smbutan jubli perak samura... mr A dtng.... thannnxx sudi layann.. =))

19) niat mule2 aku wat facebook semate2 nak tngok die kat UK....  =))

mr A... faz nak mnx maaf kat mr A.... =( mase die dtng tuk smbutan jubli perak tuh kan... die tertinggal pencil case.... pastu mr A mnx tlong mr I poskan... actually... pencil box tuh aku yg balotkan.... tp sbelom aku balot tuh..... OMG!! aku bawak pencil case tu tido.... aku letak kat sbelah bntal aku.... 3 hari jugak la sbelom aku balot pencil case tuh n paskan kat mr I soh poskan..... sayang rase kat pencil case tuh...so sorry mr A....... sorryyyyy.... faz cuma rinduu je........ =((


lg stu kan... x taw la kalo die ingat lagi ke x....dlm pencil case tuh ade button.... button mrs...  sebenanyer aku dah tukarkan button aku ngan mr A punyer..... button yg ade dlm pencil case mr A tuh sebenanyer button aku... button mr A ade kat aku..... smpai skang aku smpan...... so sorryyyy mr A...... sorry....... =((

tp tu seme da tnggl kenangan............................................  aku skrang pon da lebey tenang.... n mampu control diri snirik.. x mcm dlu.... skang aku nak focus stadi!!!!!! las aku chat ngan die kat pesbuk..... die ckp "sombong ngan segan tu laen la fazz...... " tape.....  hmmm...mr A skang stadi kat UK.....  mr A hebat!! hebat sngt3x!!!! kagum dgn mr A!!! mr A.... kalo mr A bace blog ni..... faz nak nmx maaf..... tade niat nak sakitkan hati mr A or sesape.... aku nak mnx maaf kalo ade seape yg terase hati n rase annoying gler bace blog ni.... sorryy... hehehehehe.... =)) lps ni mr A dun wory k..... faz akan doakan n  tngok mr A dr jaoh jep.... x kan kaco mr A cam dlu lg.......  HAHA... gud lak stadi!!!! =)))) thanxxx untuk semua kenangan ni....... faz takkan lupe.....  chioooooooowww!!!!! =))


p/s >>> korang jgn salah anggap ea bile bace blog ni....... =))

comel an......... =))
JUMPE LAGI....................... (O^.^O) sori kalo bosan bace..... shhhhhhhhh!!!! hihihi...

8 comments:

epol said...

syahdu la cinta monyet faz ni..

cik ngade ngade said...

syahdu kan.......... menitik2 air mate sye taip blog ni..... hahahaahah........lol! =p

THE ZUL said...

so swiiit :D

farhan hanif said...

sedih ade, nk terGELAK pon ade...hahahaa...tp tu sume kenangan...xbest la hidup ni klu xde kenangan yg sweet kan...heee~

cik ngade ngade said...

zul : hehehehe.... =))

pek joe : lalalala..... u knoe rite.. =))

Nadrah Ahmad said...

CERITA INI SANGAT BENAR. SAYA MENYAKSIKAN SEGALA KERJA GILA FAZ NI

cik ngade ngade said...

naderk>> hahahaha...!!! dak2 dom yg memahami.... =))) kekekeke...

ika said...

huhu...faz beznye klu ak ade kbrnian cm ko ni...huhu