BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

heyyy...... =))

tq sudi jenguk2.. (o^.^0).......

Monday, January 10, 2011

aku termalukan diri sendiri....

oke... dah masuk minggu kedua kuliah.... so bermakna dah lebih kurang 2 minggu jugak la aku duduk bilik baru dan dapat rumet baru.... tapi kan... bilik lama aku 213.. bilik baru aku yang sekarang pulak 212... oke fine!! sebelah bilik lame je....... hahaha!

bagi orang yang muda macam aku ni..... memang takkan terlepas daripada sifat pelupa... yelaaa.... orang tua yang banyak pengalaman hidup pon boley jadi pelupa.... inikan pulak orang muda yang sememangnya tidak cukup pengalaman hidup macam aku ni... ishk3x!!


ape nak jadi dengan manusia ni.... tengok aku.. cool jep!!!


cuma satu je masalah yang aku ade sejak berpindah ke bilik yang baru ni.... aku asek terlupa je yang aku dah pindah bilik sebelah...... kadang-kadang tuh sampai tahap aku cuba nak masukkan kunci pintu bilik baru dekat pintu lame bilik aku... memang sampai bila-bila pon takkan terbukak pintu tuh!!!!!sedang aku berusaha nak bukak pintu bilik lame pakai kunci pintu bilik baru.... tetibe aku terdengar suara senior aras aku...... OM MY GOD!!!!

" mane faz ambik kunci pintu bilik lame??? ade barang tertinggal ke dekat bilik lame???"

sorang lagi senior menyampuk....  
" bukan bilik faz dekat sebelah ker???"

what??? bilik lame???? dekat sebelah??????

MAAAAAAAAAAAKKKKKKKK!!!!!!!! 






aku maluuuuuuu!!!
aku maluuuuuuuuuuuuuu!!!
aku maluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!

 
ehhh.... aku rase bilik lame aku ni berhantu... aku dapat rasekan seperti ade sesuatu yang memangggil-manggil aku supaya pergi dekat bilik lame aku... jeng jeng jeng.......
* alasan elak maluuu *


sebenanye kejadian yang memalukan ni hanya berlaku setakat 3 kali je......
oke-oke.... aku tipu jep...
bukan 3 kali...
actually dah 4 kali....
baru je balik tadi aku kene lagi.....
oke fine!!!!!!!!!!
bye!!
(@.@)

8 comments:

00rama-rama00 said...

biasenya kan org len pon de salah msuk blik sy...hihi

cik ngade ngade said...

hahahaa.... kecelaruan bilik!

qaqa said...

hahahaaa susa kan kalo bilik tuh penah jadi sumthing y penting lam idup kite.. kite da mmang bese sgt p,, haha sengal laa plak pindah sebelah bilik je.. muahahaa,, xda nom lebey bek ke dy nk kasik haha

cik ngade ngade said...

tu la pasal... mmg tegelak je bila dpt tawu pindah bilik sebelah je... x mencabar betoll!!! hahhaaha...

epol said...

hahahahahha...mmg wajib mandi bunga ni :D

cik ngade ngade said...

gelak plak.... hmmm...
wajib3x!!!!! XD
hahahaha..

r u l e ~ said...

haha.kite rase org yg manage bilik kt kpz tu nk kenekan faz lah.syian awak.jgn salah bilik lagi :DD

cik ngade ngade said...

hahaha..ish3x...
tu laa... harap x salah bilik lagi...
keh3x... =p