BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

heyyy...... =))

tq sudi jenguk2.. (o^.^0).......

Monday, January 3, 2011

kenapa aku minat bola???


kawan-kawan :
"sejak bile weh??"
"ko ni dah kenapa?? dah bosan main bola jaring??" (benciii bola jaring!!! )

kalau mak aku.... dia perli je....
"daripada ko tengok bola ni.. baik ko bukak rancangan masak-masak yang chef wan punye tuh"


berikut merupakan antara komentar daripada orang sekeliling aku bila aku cakap aku macam dah ketagih dengan bola... mula-mula tu sekadar suka-suka je sahut cabaran kawan aku.. dia cabar aku deactivate facebook kalau chelsea kalah..... wekkkkkk!!!! apedehal!!! aku sekarang BIG FAN OF ARSENAL  lahh!!!! *bangga* ^^


back to the topic... kenapa aku minat bola??

1. pemain bola banyak yang hemsem, comel,sasa, gagah, perkasa dan sebagainya... ^^
secara jujurnya... memang banyak pon yang hensem-hensem dan comel-comel!! wahhhh.... ^^


febregas : segala kemenangan i dengan team i... hanya untuk u faz.... hihi...




chamakh : jelingan manja untuk faz... hihihihi...



samir nasri : faz... sory kalau i asek busy maen bola je.. sorry k...  hihi...


* ni baru player arsenal je.... player laen pon ade gak.. heehehehe...

2. kagum dengan kelincahan diorang
well... ingat senang ke nak berlari 45 minit x2?? walaupun dah nak dekat habis masa dah tapi kelincahan diorang tetap terserlah dan tak nampak penat langsong.... memang bertenaga... minum power root agaknye diorang ni.... hahahaha.... =

3. berani amek risiko
malang tidak berbau.....mane la tawuu kan.. kot-kot tercedera ke.. patah sana- sini.... melecet ke... hakhak... ^^ dan diorang tak takut pon dengan kotor....
* (boley terima ke alasan tak takut kotor?? suka hati aku je.... kekeke...kalau main kat padang stadium kita tu tak hairan la... =p)


cuba bayangkan.. kalau-kalau muka dia jadi kemek.... aduiiiii!!


4. kajian membuktikan perempuan suka bau peluh lelaki??????
statement ni aku dapat tawu daripada sorang lelaki ni..... wowww!!! korang pernah bau tak?? aku pernah la berada dekat dengan lelaki yang sedang berpeluh tapi  tak 'suka' pon... aku suroh dia pegi mandi ada laaaa.......  hahahahaa...... =p


tapi kalau chamakh yang berpeloh-peloh i tak kesah pon...tetap chomel... hihihi...


5. maruah
alasan ni la yang paling aku suka....diorang main bukan saja untuk diri diorang sendiri or untuk kelab je... tapi diorang main bermati-matian untuk peminat diorang... semangat nak menang untuk puaskan hati supporters tu penting!!! someone pernah cakap..... "BELIEVE IN  YOUR TEAM"..... yeah!! hoho.... =)


p/s>>

aku beli keychain ni kat downtown... aku sangkutkan kat kunci bilik aku.... hihi.....

~ ARSENAL ~

4 comments:

epol said...

wow cik adik ni cam dah 19tahun minat bola..lol

**rasannya sebab pompuan tgk bola sepak kat point no. 1 je..booo

cik ngade ngade said...

num 1?? itu semesstinyaaa!!
booo balek!!~~ =p

ika said...

faz,pekate ko amek aku nye boy...dye mnt gle bola..but aku ta mnt lgsg...

cik ngade ngade said...

gilaaa ahhh!! aahahahaha...ko kene minat fikaaa... sian boyyy ko kalo ko pas kat aku.... hahhaXD