BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

heyyy...... =))

tq sudi jenguk2.. (o^.^0).......

Wednesday, January 5, 2011

. pi . ti . pi . ti . en .

hari ni memang aku target nak pergi cimb bank......sebab niat utama aku sebenanye bukan nak cucuk duit tapi nak cek baki duit ptptn aku tinggal brape.....sejak member-member aku ni histeria bila duit ptptn dah masuk pastu dah kene tolak dengan yuran pulak .... aku tak berpeluang lagi nak mengintai baki akaun aku..... tapi dah alang-alang dah sampai cimb tuh aku pejam mata je lah cucuk duwet.... dapat je resit.... tekujattttt!!!!!!!! tapi masih mampu mengontrol diri di depan abang ensem yang tengah beratur jugak kat mesin sebelah pintu keluar.. kekekekke....


risaw... duit ptptn aku berhantu..... gulllppp!!




baki akaun aku?????? tak payah la tawuuuu...... hihihi..... tapi tu lah..... duit ni memang mengalir macam air sungai... berhantu betol!!!!! ataupun duit ptptn aku ni sememangnya telah DIHANTUI dan telah  TERKENA SEMANGAT YANG TIDAK BAIK hasil daripada segala kutukan dan kamarahan aku semasa nak isi borang online dulu tuh.... aku ni pulak jenis yang tak suka nak isi borang.. dulu-dulu pon semua borang sekolah yang penting semua abah aku yang isikan....hihihi....  tapi kali ni.. aku kene buat sendiri...  tensionnn taw x!!! yelaaaa.....3 hari 3 malam aku menghadap 'home' ptptn..... tak boley nak masuk!!!!!!! masa hari last tu baru aku dapat selesaikan segala tanggungjawab aku......naseb baik sempat.. aku rasa dah banyak dosa aku terkumpul masa aku online ptptn tuh.....aku rase korang yang mohon ptptn ni pon same kan??tipuu lah kalau korang tak curse web ptptn tuh.. kekekke.... pegawai-pegawai ptptn tu pulak agak-agaknya dah banyak pahala diorang dapat...... insyaalah......

agaknya sebab tu lah kot duwet ptptn aku ni macam berhantu siket... sekejap je 'hilang'..... amek ko!!! hahahhahah.....  =p


p/s>> kena mandi bunga nih... ^^ hihihihihihiihii...

1 comments:

Anonymous said...

hahahhaa amboii mandi bunga..??
lalala~ nak kluarkan lg duit ptptn x??
sy dgn ini mnjemput saudari dtg ke kolej keris mas ukm.. minggu dpan..arii ape2x pon.. coz kami adakan pelbagai xtiviti y sgt3x mnarik.. dan pelbagai jualan akan berlangsung.. datanglahh serius..asyraf imam muda dtg bg ceramah taw.. ajak kawan3x k.