BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

heyyy...... =))

tq sudi jenguk2.. (o^.^0).......

Sunday, January 30, 2011

kenape aku masih single??

waaaaaa..... jangan tanya lagiiiiiii.....


ekceli entry ni aku buat bukan sebab nak carik publisiti murahan  atau nak story gebang-gebang kat korang yang aku masih single.... cuma aku rase aku dah fed-up nak jawab soalan yang betul-betul menguji sifat keperempuanan aku... seolah-olah macam aku ni tak laku sangat....salah ke kalau aku masih single????

baruu je tadi ade 3 orang kawan sekolah lame add aku kat fesbuk.. pastu kitorang chat-chat la sekejap... yang tak menahan tuh..... soalan pertama yang aku dapat daripada  diorang....same jepp... semua tanye pasal status aku.... motiff?????? sebenanye dah banyak kali dah aku kene.... selalunye dengan kawan-kawan lame laaa.... hmmm... sebab tu lah aku macam seriau je bile pegi reunion sekolah.... mesti dpt soalan ni punyeee....salah ke kalau aku masih single????






sebab-sebab aku masih single:

sebab dalaman

1) aku tak hot macam juliana evans, diana danielle or macam korang
2) pipi aku tembam.... muka aku bulat ----------> (o^.^o) orang panggil aku 'pau'
3) aku ni pemaluuu...kahkahkahah.... *ini seriyus*
4) aku bahagia aku single... bebassss
5) aku nak fokus stadi dulu.. mak pesan belajar rajin-rajin...
6) aku rasa gerun nak sayang 'lelaki' lebey-lebey
7) aku ni kalau dah sayang seseorang tu aku akan sayang dia giler-giler...nanti merana...tak baik untuk kesihatan diri sendiri...
8) aku susah nak percaya 'lelaki' dah

so, salah ke kalau aku masih single??

sebab luaran

1) aku takut bila dengar pengalaman daripada kawan-kawan... majoritinya kecewa!!
2) aku tak jumpa lagi yang aku nak... aku nak yang lagi tua daripada aku..^^
3) aku selalu jatuh hati dengan orang yang tak sepatotnye...eg: lecturer, bapak orang, suami orang, tunang orang, pakwe orang...semua yang tua daripada aku semua aku jatuh hati...kahkahkahkahkah.... bahaye betolll!!!
4) aku sedang sahut cabaran kawan aku untuk kekal single sampai grad.... macam carik pasal je aku ni..... mampukah aku?? huhu
5) aku rasa parents aku macam tak boley lagi terima kenyataan yang anak dia dah besar.. erkkk.... *boley terima tak alasan ni??*

so, salah ke kalau aku masih single???

sebab-sebab lain

1) aku nak fahrin ahmad... tapi fahrin ahmad tanak aku.... hahahahaha.... so...kalo tak dapat yang real tuh kalo dapat yang 'ala-ala' pon boley laaaaaa......hahahah... ade tak?? ade tak???? ^^

ala comeyy comeyyyyyyy... ^^


p/s>> aku mengaku laa yang status relationship aku kat fesbuk tuh dah berhabuk sebab dah lame tak update.... tapi apekan dayaaaaaaaaaaaa..... salah ke kalau aku masih single???? (o^.^o)

13 comments:

♥ MISZ hazNie said...

jom Jd miss siNgle smpi grade..kih3

cik ngade ngade said...

hahahaha.insyalah...kalau termampu...kahkahkahkah.... =p

THE ZUL said...

hahahaha single jer best :P
fahrin salu main rugby kat upm..gi la skodem :D

cik ngade ngade said...

zul.... betull tuh.. mmg best.. hoho...
whattttttt????? fahrin selaloo dtng upm??? omg!!!!!!!!!!!!!! *eksaited*

Unknown said...

Assalamualaikum cik ngade ngade...

saya amat tertarik dengan post anda kali ini. pada pendapat saya, tidak salah jika anda masih single.. saya rasa itu lebih baik(bedasarkan pengalaman sendiri..). walaupun anda tidaklah seperti Juliana Evans or Diana Dannielle, itu tidak bermakna anda tidak menarik.. you got your own package... there's a saying goes beauty lies in the eyes of the beholder. just be yourself and keep changing to be a better person.

P.S : saya harap skill membuat air anda dah semakin mantap.. huhu.. :-)

cik ngade ngade said...

huhuhu...betul2x... setuju tuh azrie..yakin pada diri sendiri... =)
eh ehhh...skill buat air?? hahaha... ngee~~

Mangifera Indica said...

single ka?? hehehe~ find one~! hehehee~

cik ngade ngade said...

jeff..... hahahaahaha.....yalaaa..nanti saye cari ok.... hehehe....

epol said...

pahring pahring pahring...gile byg tol :p

cik ngade ngade said...

wekkkkkkkk!!! alaaaa tomeyy tomeyy pahring... hahaahaha.... XD

Fafa Jamil said...

jom lah tgk fahrin maen nt ;P hihihi

cik ngade ngade said...

jom3x!!!! omg!!!!!!!

♥ bella nabila ♥ said...

kamoo sweet what..cute jer mata tu !