BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

heyyy...... =))

tq sudi jenguk2.. (o^.^0).......

Monday, February 21, 2011

cube korang bayangkan.....................

* sila baca dalam keadaan serius *
assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh.......
mari wahai kawan-kawan....
lapangkan fikiran korang....
mari kita sama-sama bayangkan situasi di bawah.....

pada suatu pagi yang hening.... korang melangkah ke kelas dengan perasaan yang tidak tenteram... adakah ini satu petanda yang tidak baik?? hmm.... korang pun teruskan melangkah... dan terus melangkah........

sampai je kat kelas..... korang baru tersedar yang korang dah terlambat 20 minit.....
hati semakin gelisah......jiwa semakin parahh... tapi masih mampu tersenyum apabila terkenangkan lecturer korang yang selalu lambat masuk 45 minit.... =.=

tetibe je lecturer bermisai masuk dengan muka yang serius..... beliau mengatakan bahawa esok akan diadakan ujian tergempar!!!!!!ujian ini adalah amat penting bagi menjamin korang lulus atau tidak kursus tersebut.... apa yang paling membuatkan usus kecik korang mengecut ialah apabila lecturer bermisai tersebut akan memasokkan semua topik dalam ujian tersebut.... korang terkejut bagaikan terkena renjatan elektrik 400 voltan... SEMPAT PULAK NAK STADI SEMUA TOPIK!!!!!!!

korang pulang ke bilik dengan perasaan yang berkecamuk!! ketika itu jam menunjukkan sudah pukul 7 malam..... korang mandi dan  solat maghrib macam biasa... makan???? ahhhhhhhh!!! korang takde selera nak makan bila terkenangkan 11 bab yang orang kene habiskan malam ni jugak! korang pon start membaca dan menghafal..... ohhh..tenanglah wahai hati.......

2 bab selesai..... hypothalamus korang semakin mengembang..... limpa korang semakin kepanasan... setan dah mula bergayut-gayut dekat kelopak mata korang..... korang pon mula buat regangan otot.... tetiba korang bersilat dekat tengah-tengah bilik.... ewahhhh!! rumet korang yang dari tadi syok tido pon terjaga lalu bukak konsert artis-artis korea di laptopnya..... suasana bilik korang dah bagaikan dekat Seoul.... dan secara automatiknya aliran trafik masuk ke bilik korang semakin bertambah.... WOIII!!!!! MACAM MANE AKU NAK STADI?????

korang pon berhijrah ke bilik sebelah.... ahhhh... senyap sikit daripada tadi.... korang teruskan membaca... 5 bab sudah selesai.... 6 bab lagi menanti...aksi korang pon dah mengalahkan aksi orang yang sedang berwirid dengan kusyuknya.... tesengguk-sengguk....!!! haishh.... jam menunjukkan sudah pukul 4 pagi.... korang rase macam nak putus asa dan redha je jawab ujian tu nanti.... lalu korang cube untuk pejamkan mata... tapi tak boleh...... korang pon balik ke bilik korang semula dan melihat bilik korang dah macam tongkang pecah!!! korang semakin serabotttt!!!!

*
*
*
*

esoknya.... korang melangkah ke kelas untuk ambil ujian dengan mata secomel panda...  korang menunggu kehadiran lecturer bermisai dengan perasaan berdebar-debar dan ketakutan seolah-olah nyawa korang nak ditarik oleh malaikat izrail.... lecturer bermisai pon melangkah masuk dengan penuh riak, ujub, dan takabburnya lalu berkata...... "hari ni kita tak jadi buat test.... tapi saya nak bincangkan tentang assignment yang saya nak anda semua hantar esok jugak!!"

korang pon terus melangkah ke hadapan menuju ke arah lecturer tersebut..... korang terus menumbuk-numbuk perut lecturer bermisai tersebut lalu menendang-nendang badan lecturer bermisai tuh sebanyak 7 kali.... korang pon mengangkat tubuh lecturer tersebut lalu menghempasnye ke dinding.... darah menyembur-nyemburrrrrr!!!!! korang masih tak puas hati...... korang terus mematahkan kaki kerusi lalu menggunakannya untuk menikam-nikam tubuh lecturer tersebut....... korang puas!!!!!!!!!! puas!!!!!!!!

tetibe korang rase seolah-olah wajah korang ditampar-tampar..... korang pon pengsan... bila korang terjaga.....korang melihat roomate korang sedang membaca surah yasin dekat sebelah korang..... apa yang dah berlakuuuu?????

*
*
*
*
rupa-rupanya......... korang hanya bermimpi......tapi rumet korang cakap....
"aku ingatkan kau kena rasuk hantu...... menakutkan aku je.... dah!! cepat bersiap!! kite nak pergi hospital melawat lecturer bermisai..... dah tenat tuh......"

korang semakin konfiussssss.... apakah??????????


~ tiada kene mengena dengan sesiapa ~

5 comments:

epol said...

entri gile..hahaha

cik ngade ngade said...

hahahahaahahahahaahahahhaahahahhahahahahahahahahha...... :D

farhan hanif said...

ko ni layak jd penulis cerpen la..hahaha

cik ngade ngade said...

hahaha.... tade orang nak baceee....XD

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini