BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

heyyy...... =))

tq sudi jenguk2.. (o^.^0).......

Friday, February 4, 2011

salah siapa??

sedihhhh aku.. sedihhhh!!! =p



salah siapa??? aku dengan kakak aku cukup malas kalo nak berurusan dengan sesiapa berkaitan dengan latar belakang kitorang.... mane yang faham tu tak pe.... tapi ade jugak yang tak faham-faham..... sia-sia je kitorang kena marah...... pejadah?????

berikut merupakan perbualan antara kitorang dengan seorang staf daripada satu bank ni....

ejen : boleh tak isi borang ni lengkap-lengkap???? *nada marah*
kitorang : errkk....oke.... *mungkin betul la tak lengkap.... so kitorang double check*


*
*
*


kitorang : encik.... semua borang ni dah lengkap.....
ejen : lengkap apenye?? awak ni tak perasan ke??
kitorang : ape dia....?? saya isi semua lengkap.... *curious*
ejen : nama mak awak tu?? peeah duereh binti ape?? takkan nama emak awak sendiri awak tak ingat?? *nada marah dia semakin taleyy blaaa sambil jeling-jeling*

aikk??aku dengan kakak aku saling pandang-pandang dengan perasaan geram!

kitorang : encik.... nama mak saya tade binti......
ejen : boleh pulak macam tu?? emak awak ni islam ke tak?? *nada semakin tinggi*
kitorang : emak saye islam laa...
ejen : abes tuh?? peeah duereh binti ape??? * semakin tak puas hati*
kitorang : encik..... nama mak saye takde binti!! mak saya islam....!! tapi warganegara thai.... kan saya dah tulis dekat borang tuh... encik tak semak betul-betul ker??encik faham tak????
* tak leyy sabar... tapi still cool lagik....senyummmmmmmmmmmmmmmmmm  =))*

(orang kat sekitar situ dah pandang-pandang)

ejen : ouhhh..... *terus senyap*

v
v
v
v


salah siapakah???? 

A) salah kitorang sebab tak tampal stick note kat dahi kitorang tulis "nama mak saye memang takde bintiiiiiii.... sekian terima kasih"

B) salah ejen tersebut yang tak reti nak check borang tuh betul-betul

C) salah kitorang yang lupa nak bawak highlighter time isi borang tu dan highlight column 'butiran peribadi ibu'

D) salah ejen yang tak bersikap profesional

E) salah nama mak kitorang yang sememangnya takde bintiii..... ehh??

F) kesemua di atas adalah benar....tiada yang banar selain daripada yang benar-benar belaka!!

G) ooopsssss!!! tiada dalam senarai......




~grrrrrrrrrrrrrrr!!! auummmmmmm!~

10 comments:

D. said...

mentaliti masyarakat malaysia.. asal Islam je kena ade bin/binti.. padahal takde pun tak pe..

masalah..huhu

cik ngade ngade said...

betull tu haidar!!! betullll!!!!! =)

Anonymous said...

sabo jela fazz....ye...

cik ngade ngade said...

yee....mmg saboo....XD

BeBy aiDa said...

alahaii.. ciannyee die.. saba yee...

Mangifera Indica said...

rilek k??

cik ngade ngade said...

kak ida>> kesiannnn kan... hoho.... ciss!! XD

cik ngade ngade said...

jeff>> thanxx jeff...slaloo sroh saya rilekk jaaa.. hahahah... :D

Fafa Jamil said...

salah orang yang salah!!!!!

cik ngade ngade said...

hahahahahah....betol fafa....orang yg tak salah tu tak salah!!!! ahahhahaahhaahaha....