BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

heyyy...... =))

tq sudi jenguk2.. (o^.^0).......

Saturday, March 19, 2011

aku vs anak-anakku

wallawehhh.....lama seyh aku tak update blog..... nak dekat 3 minggu... huhu.... busy punya pasal..... assignment belambak!!!! presentation belambak!!!!!!!!!!!!!!

huhu...meh sini aku cerita pasal anak-anak aku meh.... anak aku ade 5 orang semua sekali..... aku bela diorang seorang diri taw.... bapaknya pulak entah mana ntah dia pergi.... actually sape bapak dia pon aku tak tawuuu.... hihihihi..... nama anak aku popo, jojo, xoxo, lolo, dan yang bongsu johny.... kenapa nama anak aku yang bongsu tuh pelik daripada yang lain sebab dia baru je dilahirkan... special siket la.... hihihi...

kusangkakan panas sehingga petang.... rupanya hujan turun di tengah hari..... setelah aku belai popo dan jojo dengan penuh kasih sayang..... akhirnya popo dan jojo telah menemui ajalnya lebey kurang seminggu lepas di tangan aku sendiri!!!..... of course la aku rase sedih yang teramat..... ohh popo... ohh jojo....  sorry....='((

kini tinggallah xoxo, lolo dan johny..... sebenarnya nyawa xoxo juga boleh diibaratkan seperti telur dihujung tanduk... beliau kini telah dikuarantin dan sekarang sedang tenat.... semoga beliau sehat selalu dan boleh membesar dengan baik.....



nilah xoxo yang tenat tuh.... sebenarnya akar dia dah terputus separuh.... kesian.....


ni pulak lolo... ala bucuk-bucuk...... 




ni pulak johny.... beliau baru dilahirkan dan masih di atas kapas lagi..... huhu...


ohh..lupa nak cakap.... sebenarnya aku ada ambil 4 orang anak angkat.... mak dia suruh tumpang sekejap dekat bilik aku sebab anak-anak dia tu perlukan cahaya yang mencukupi.... bilik aku tingkat 2.. so banyak la jugak cahaya yang masuk.... aku jaga diorang seperti anak aku sendiri taw....hihi.... tapi nama anak dia yang 4 orang tu aku tak pasti... aku panggil diorang anak-anak fafa.... hihihihihihihihi..... so anak-anak aku ni taklah kesunyian..... ade gak member dia nak main .... =))


ni la anak-anak fafa... 2 anak benih tuh dah tumbuh... lagi dua pulak tak pasti bila dia akan lahir.....



aku harap diorang boleh membesar dengan baik..... sebab tumbesaran diorang menjamin markah kursus PRT2008 aku.....

*actually anak benih ni lecturer PRT2008 aku yang bagi 5 bijik seorang.... dia suruh tanam sampai besar kalau nak extra markah..... hohohohhoho......*

come on bebeh..... tumbuh cepat!!! aku nak markah!!!!

p/s>> doakan yer... =))

1 comments:

ain azmi said...

isssshhh !!! ingatkan kucing ke ape ! hahahaha